رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

جوگیری


روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو ” جــــو ” گرفته !
دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ….!

خنده بازار - 2

جوک های خیلی خنده دار جدید اردیبهشت ۹۲


با رفیقم داشتم تو پیاده رو میرفتم

دم یه ایستگاه اتبوس یه دختره

(از اونایی که فک کردن از دوماغ فیل سر خوردن و شاهرخ خان قراره بیاد خواستگایشون!) تنها وایستاده بود

نفهمید من و رفیقم داریم رد میشیم

یه دفه گفت: خخخخخخخخخخخخخخخخ تووووف!!!

من

دوستم :-/

شهردای اصفهان و حومه

دختره بعداز اینکه فهمید ما فهمیدیم #

(که البته برای حفظ آبروش صورتش شطرنجیه!)

دیگه نفهمیدم چی شد که دوتایی کف موزاییکا شنا میکردیم

یادمه فقط آقاجون خدابیامرزم با این شدت توووف میکرد!

.

.

.

خدایی ما بچه بودیم کم گودزیلا نبودیما.

در دوران جهالت یه کاری کردم اگه بگم خفم میکنید:( خوب ۶ سالم بود،مگه چیه؟؟؟

یه بار مامانم گفت عزیزم بیا این قرصارو ببر بنداز توی سطل آشغال (آخه فاسد شده بود)

از این بروفن صورتی ها (پروفن،ایبوبروفن…)حالا هر چی

منم رفتم دادمش به دختر همسایمون گفتم بخورش اسمالتیزه

۱ ساعت بعد…مادر بزرگش اومد

داشتم گل بازی می کردم اومد یقمو گرفت B ( من بیگناه بودم:(

الان دقیقا ۲۰ ساله دارم فکر میکنم مامان بزرگش از کجا فهمید: (

یه جوری بزن ۴ تا استخون دستت تو دهنم خورد بشه ها.والا

از اون موقع منو گذاشتن تو سبد در مسجد، هنوزم کسی برم نداشته

.

Sms.KamYab.Ir

.

…یه بار با یه سری از آشناها که خیییییییییییییلی رودر بایسی داشتم رفتم مسافرت منم تشنم شده بودم

داشتم دنبال لیوان یه بار مصرف میگشتم که آب بخورم

دیدم کنار یکی از اشناهاست منم اومدم کلاس بزارم بگم ادبیاتم بیسته

مثلا خواستم بگم اگه میشه لطف کنین یک لیوان یه بار مصرف بدید

گفتم یه لیوان مصنوعی بدید

هیچی دیگه الان تو بیمارستان بسترین از شدت خنده من که از افق براتون می نویسم…

.

.

.

اصن روى بسته هاى چیپس و پفک و پاستیل باید درشت قید کنن

مخصوص یک نفر

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه یه روز یه دختر داشته باشم …

به دخترم پول تو جیبی نمیدم، تا یواش از پشت سرم بیاد

دستاشو حلقه کنه دور گردنم، موهاشم بخوره تو صورتم

در ِ گوشم پچ پچ کنه

بگه بابایی بهم پول میدی ؟

داریم با بچه ها میریم بیرون …

موهاشو بزنم کنار

ماچش کنم ،

بگم برو از جیبم وردار بابایی

به خاطر دخترم هم که شده ، یه روزی بابا میشم و بعدشم تو افق محو!

.

.

.

از چی بگم از سامسونگی که شده سمبل رشادت

ایران شده واسش مثه صندوق تجارت

پس glx وطن کجاس نیس

با اینکه از جیب در میاد اما مجاز نیس

.

.

.

پولام صفر شد بهم پول بده ایزد

با این وضع فقط باید پسته رو بلیسم

از چی بگم تو بهم بگو چی بگم خب

ما گفتیمو پراید دوباره ۷ میلیونی شد !

.

.

.

هــــر روزتان نــــــوروز …

نــــــوروزتان پــــــیروز…

پــــسوردتان مــــرموز …

آپــــدیتتان هـــــــرروز …

مـــــاشینتان لـــکسوز…

لــــکسوزتان کـــم سوز…

غــــمهایتان ریــــــفیوز…

.

.

.

این سیاست های افزایش جمعیت در کل خوبه ولی بعضیا دیگه زدن به سیم آخر واسه تبلیغ بچه دار شدن!!!

نشسته بودیم با خانواده شبکه پویا کارتون میدیدیم

(چیه خو از همه شبکه ها بهتره)این زیرنویس رد شد:

پدر و مادرهای عزیز فرزندان جدید زندگی را گلستان می کند!!!

.

.

.

یارو دو روزه رفته خارج

عرق رسیدنش هنوز خشک نشده

تو اینترنت یه عکس فرستاده میگه: گرفتیش؟

میگم :نه! هنوز دانلود نشده

میگه : شِت!!!! اونجا هنوز سرعت اینترنت درست نشده؟

.

Sms.KamYab.Ir

.

هرکس در ایام عید موقع دید وبازدید،از خانه میزبان پسته برداشته و تو جیبش بریزه

مفسد فی الارض شناخته شده و جیبهایش در ملاء عام تخلیه خواهد شد..

.

.

.

آیا میدانستید ایران پرتنوع ترین بازار فروش گوشی های تلفن همراه در جهان را دارد

و تقریبا تمامی مدلها و برندهای دنیا در ایران وجود دارد که این خصوصیت در هیچ کشوری وجود ندارد؟

.

.

.

از یه اسب میپرسن چرا هر کس تورو میبینه سوارت میشه؟

اون اسب جواب نداد، سرشو انداخت پایین و هیچی نگفت !

میدونید چرا؟؟ چون اسبا نمیتونن حرف بزنن !

نه واقعا انتظار داشتین اسبها حرف هم بزنن ؟

لابد دانشجو هم هستی؟؟

.

.

.

بچگیا یه دورانی داشتیم برا خودمونا :

میرفتیم از این آدامس ۵تومنی (که الان نسلشون منقرض شده) میخریدیم

و خوب که میخوردیم و شیرینیش تموم میشد

دوباره با یه حبه قند میخوردیمش و خوب که مخلوط میشد

درمیاوردیم و میذاشتیم تو یخچال برا دفعه بعد !

ینی اصلاح الگوی مصرف بودیم در حد برج دبی

.

.

.

آخه چرا اینجوریه !

تهران به کابل ۱۵۰۰ کیلومتر

کابل به تهران ۱۵۰۰ کیلو متر

طبقه اول به هشتم : ۸ طبقه

طبقه هشتم به اول : ۸ طبقه

بچشنبه تا شنبه : ۲ روز

شنبه تا پنجشنبه ۵ روز !

.

.

.

پرایدم که ارزون شد

glxهم که تبلیغشو عوض کرد (حالا بماند که بازم گند زد دیگه حوصلمونو سر برد)

پسته هم که شد سی تومن

آقایون و خانومای یاس گروپی از تلاش هاتون ممنونیم

(ستاد مبارزه با بحران هایم مالی ملی)

.

Sms.KamYab.Ir

.

فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه

بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه

هم الکترونیکش!!!

خخخخخخخخخخخخخ

.

.

.

میخوام دیگه ریشامو نزنم، بلند بشه، جوونه بزنه، میوه بده، بهار بشه گل در بیاد،

گنجیشکا آواز بخونن، با شادی پرواز بکنن، تنها روی سه پایه، بشینم توی سایه

.

.

.

شما یادتون نمیادیکی از کاربردیترین، قدیمیترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران

تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود۱۰۰% جواب میداد..

.

.

.

پیرو مشکل الودگی هوا امروز تنها خودروهایییکه

سه رقم سمت راست پلاک اول آنها بر ۱۷ بخش پذیر باشد اجازه تردد دارند

.

.

.

یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن دکتر

نفسهای تو

نمی مانم در دنیایی که تو دیگر نفس نمی کشی...

اس ام اس های عاشقانه

اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !

بسته میشود آنجا که نباید

کنده میشود از جایی که نباید . . .

.

.

.

به دید و بازدید عید

با در بسته قلبت روبرو شدم

طبق رسم قدیمی نوشتم

آمدم ، نبودی

رفتم که شاید بیایی . . .

.

.

.

تنها ” که باشی ؛

نه دلت دستمالی میشود

و نه خیالت انحصاری . . .

.

.

.

دلم میخواهد عاشق باشد

عقلم میخواهد عاقل باشد

این میگوید زود باش

آن میگوید دور باش

احساسم این روزها دوشیفت کار میکند

و حقوقش را از من میگیرد . . .

.

.

.

دلت آبی تر از دریا رفیقم

به کامت شادی دنیا رفیقم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .

.

.

.

sms عاشقانه

رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم

شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم . . .

.

.

.


آرزویم این است :

“آرزویت” ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

میگویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فروردین ۹۲

میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست  . . .

.

.

.

از تنهایی هایم یاد گرفتم

جلوی تنها پسری که زانو می زنم، پسرم باشد.

آن هم برای بستن بند کفش هایش . . .

.

.

.

مثل ستاره تو قشنگی، اما تنها فرقی که داری، اون ها زیادن تو تکى!

.

.

.

گفت : احوال ات چطور است ؟

گفتم اش : عالی است

مثل حال گل !

حال گل در چنگ چنگیز مغول !

(قیصر امین پور)

.

.

.

صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

عشق جام شرابی است

که تا تلخی دوری را نچشی لذت عاشقی رو نمیبری . . .

.

.

.

متن عاشقانه زیبا

تمام حرف ها پشت سرت بود

به دنبالت الفبا را قدم زدم؛ تو حرف نداشتی . . .

.

.

.


صبورانه در انتظارم بمان

هر چیز در زمان خودش رخ می دهد

باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند،

درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند . . .

.

.

.

بودن یا نبودنت مهم نیست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست

همانند خدا که هست

اما نیست

.

.

.

جملات کوتاه عاشقانه

به روزها دل مبند. روزها به فصل که می رسند، رنگ عوض می کنند.

با شب بمان. شب گرچه تاریک است ولى همیشه یکرنگ است . . .

.

.

.

دوبیتی عاشقانه

جان فدای او که یادم می کند

یاد او هر روزه شادم می کند

مهربانی های او شیرین شکر

با مرامش کیش و ماتم می کند . . .

.

.

.

جملات باحال عاشقانه

بی خیال است خیلی بی خیال …

همان کسی که تمام خیال من است . . .

.

.

.


همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسیکه در کنارت هست

که حواسش به تو نیست

.

.

.

اس ام اس زیبای عاشقانه

عاشقت شدم

بازی ام دادی

آن هم از نوع قایم باشکش

و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم

نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی . . .

.

.

.

متن عشق و عاشقی

سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند

بی تعارف، این دلم خیلی هوایت می کند

قلب من با هر صدا، با هر تپش، با هر سکوت

غرق در خون، یک نفس دارد دعایت می کند

.

.

.

درد دارد …

وقتی همه چیز را میدانی

و فکر میکنند نمیدانی

و غصه میخوری که میدانی

و میخندند که نمیدانی

.

.

.

بهترین متون عاشقانه

روزگار، نبودنت را برایم دیکته می کند

و نمره ی من باز می شود . . . صفر!

هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام.

.

.

.

متن سنگین عاشقانه

تا دلت بخواهد بغض دارم

تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد . . .

.

.

.


غم مخور، معشوق اگر امروز و فردا می کند

شیر دوراندیش با آهو مدارا می کند . . .




منبع:KamYab.Ir


خودمو عشق است

سلام به همه خوبان



درب کارخونه بودم که نگهبان به سمتم اومد. خانم ق. عرضی داشت. بفرمائید آقای امیری. خسته شدم . خیلی کارم استرس زاست. می خوام برم کمکم می کنید.


ازش کل ماجرا رو پرسیدم. باز حرفهای همیشگی. گفتم آقای امیری خودتو بزن به بی خیالی شما قلبتوعمل کردی. خودتو بزن به بی خیال خودت را عشق است.

خندید. انگار اقناع شده بود. کارگرها و کارمندها اومدند و رفتند داخل کارخونه. من نگهبان داشتیم صحبت می کردیم. دست آخر گفتم آقای امیری بری بمونی خونه دیوونهمی شی. پس بی خیال دنیا باشد.

تاکید می کنم ما همه یک بار به دنیا می آییم و یکبار از این دنیا می ریم. پس بی خیال باشیم و بزاریم اتفاقهایی که برامون از قبل رقم خورده بیان و برن و بگو خودمو عشق است.

صبح اول صبحی خوشحال شدم که نگذاشتم کسی ناامید بشه .





به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

داستان عشق

عشق عشق 

داستان تکراری و غم انگیزی که هیجانش را از  دست داده است.


عاقبت اس ام اس پراکنی چیه؟

عاقبت اس ام اس پراکنی!!!!!!!!! 










توانمندیهای صادراتی

این هم تعدادی عکس از نمایشگاه صادراتی ایران




 



خیلی چیزها هست

خیلی چیزها تو دنیا هست که نمی شه آرزو کرد.