رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

عشق

برای رومانا... 

 

من پذیرفتم شکست خویش را

پند های عقل دوراندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل دردآشنا دیوانه است

می روم از رفتن من شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

گر چه تو زودتر از من می روی

آرزو دارم ولی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را ...

توکل

 

 

کاش توکل پرندگانم بودم   

که تشنه برمی خیزند   

گرسنه بال می زنند   

و سیر و سیراب به خواب می روند  

به هیچ دغدغه فردا ... 

یک سخن

چارلی چاپلین: 

 

 

اگر یک روز شاد شدی  

 

نگذار غم بیدار شود. 

 

اگر یک روز غمگین شدی  

 

نگذار شادی ناامید شود  

 

پس آرام گریه کن...

با تو

 

 

با تو گذشت هر چه بود...

تکرار

 

 

ز غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد  

 

عجب از محبت من که در او اثر ندارد 

  

 

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد  

 

دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد.. 

دلتنگ

 

 

دلم برای رومانا تنگ شده اما ...

یک کلام

 یوهان ولفگانگ فون گوته     

تا شخص مصمم نباشد، تردید ، امکان پا پس کشیدن، و همواره بی اثر ماندن وجود دارد. در خصوص ابتکار وخلاقیت، یک حقیقت اساسی وجود دارد که غفلت از آن، نظریات بی شمار و اندیشه های متعالی را نابود می کند در لحظه ای که شخص قاطعانه مصمم به کاری می شود، مشیت الهی نیز بر همان کار قرار می گیرد. آنگاه همه چیز به کمک شخص می شتابند، که در غیر آن صورت هرگز چنان نمی شود. زنجیره ای از رویدادها در اثر عزم راسخ صادر می شوند همه گونه وقایع نادیدنی ، ملاقات ها، و کمک های مادی که هیچ کس تصورش را هم نمی تواند بکند به سود شخص سر راهش قرار می گیرند . هر چه را می خواهید بکنید، یا رؤیای انجامی را دارید، شروع کنید. شهامت در خود ذکاوت، قدرت و جادو دارد . همین حالا شروع کنید.

بدن شرح

 

 

رومانا در دهلی... 

یاد گرفتم

  

یاد گرفتم که عشق با همه عظمتش دوسه ماه بیشتر زنده نیست.

 یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله وفاصــــــــله عین دوخط موازی که هیچ وقت بهم نمیرسند.

 یاد گرفتم که در عشــــــــق هیچ کس به اندازه خودت وفادار نیست.

 یاد گرفتم همان قدر که محبت کنی همان قدر از ارزشت کم میشود.

 و یاد گرفتم که هر چه عاشقتر تنهــــــــــــــاتر...

رویا  

به آرزوهای قشنگتون برسین...

یک کلام

 

 

معرفت تنها  زمانی ارزشمند است که از صافی تجربه بگذرد. 

 

 رویا