رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

گریه های حوادث

 

به گریه های حوادث چو گل بخند

که گل بخندید بر هر چه ابر گریست

تو می آیی

تو می آیی

تا مگر چشمانمان از غصه آزاد شوند.

تا واژه انتظار برای همیشه از لغت نامه ها پاک شوند.

براستی کجا مانده ای؟

در این دنیای تیره و تار

آسمان آبی کجا بود!!

کجای این دنیای کره خاکی و یا این کهکشان زندگی می کنی؟

نمی خواهی بگویی؟!!

و یا حداقل بگو مسیر عبور تو کدامین خواهد بود؟  

بگو بدانم

با کدامین واژه آزادی و عشق راستین می گذری؟

تا در مسیر راهت خیمه زنم؟!!

در انتظار کدامین ظلم هستی

که اینگونه تعلل می کنی؟

نکند می خواهی باز تکرار شود؛

زنده بگور کردن دختران بیگناه؛

به صلیب کشیدن مسیح (ع)

به طرد نمودن مریم مقدس؛

به آتش زدن خانه محقر ام ابیها را..؟!!

و یا ...

نترس! خیالت راحت باشد

اینجا تا چشم کار می کند

از کینه های دیرینه برجاست... 

تا دلت بخواهد

دختران بی گناه زنده بگور می شود...

به هر سو نگاه کنی، مسیح را صلیب کشیده اند...

نمی دانم ظلم در نظر تو چه خواهد بود...

و هزاران دیگر...

و باز خواهیم گفت:  

جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار مهدی(عج) ...

یک شعر کوتاه

کاش هرگز در محبت شک نبود  


تک سوار مهربانی تک نبود 


کاش بر لوحی که بر جان دل است 


واژه ی تلخ خیانت حک نبود...  

 

 

  

محبت خدا

 

گنجشک به خدا گفت: لانه کوچکی داشتم. آرامگاه خستگیم، سر پناه بی کسیم بود.  

 طوفان تو آن را از من گرفت. کجای دنیای تو را گرفته بودم؟   

خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود. تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند 

 

آنگاه  تو از کمین مار پر گشودی! چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم. 

 

و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی...

تولدم

یک روز به دنیای شما قدم گذاشتم٬ ولی نمی دانم چرا در آغاز تولم بشدت گریست!! 

 

 

امروز روز تولد من است و دلم از همیشه بیشتر گرفته است.   

۱۳۵۸/۰۶/۳۰ مصادف بود با ۱۳ رجب ۱۴۰۰ و ۲۱ سپتامبر ۱۹۷۹ رفت تو شناسنامه من...

   

 

 

شما هم به  آرزوهای قشنگتون برسین...  

 

رویا

یک سخن

 

 

 چارلی چاپلین به دخترش:

 

 

تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را  برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن. قلبت را خالی نگه دار اگر هم یک روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد. به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم...

یک ستاره پر نور

 

ولادت امام حسن مجتبی(ع)٬ کریم اهل بیت مبارک باد. 

 

 

طرح تبسم

ای که بر لبهای ما طرح تبسم می شوی 


دعوت ما بوده ای ، مهمان مردم می شوی ؟!!!

 

به آرزوهای قشنگتون برسین... 

 

رویا

تنها یک کلام

 

 

من به آغوش خدا نزدیکم... 

 

 

 

یک کلام

کلاغ و طوطی هر دو زشت آفریده شده اند.   

طوطی اعتراض کرد و زیبا شد    

کلاغ به رضای خدا راضی شد   

اکتون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد...