رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

نیاز


"وقتی نیازت دارند؛ بالا می برنت

وقتی نیازشان برطرف می شود؛ بالا می آورنت"

مرغ عشق


سلام به همه خوبان


امیدوارم عزاداریتان قبول باشه و قسمت بشه برین کربلا البته منم باز دلم می خواد برم. فکر می کردم یک بار برم کربلا آتش دلم ساکت میشه اما نشد . گاهی یادم میاد. یعنی از سال 90 که به اتفاق پدر و مادرم به سفر معنوی کربلا رفتیم؛ دلمو اونجا جا گذاشتم. و بیشتر در نجف اشرف حرم امام علی (ع). باور کنید برگردم دلمو اونجا می بینم.


این چند روز در مراسم های مختلف عزاداری شرکت کردم اما آسمون سینه ام وا نشد که نشد.

خواهر یکی از دوستانم دو تا پرنده - مرغ عشق- به من هدیه داده که به زودی عکسشونو می زارم اینجا. فضای اتاقم زنده شده.

برای همه شما آرزوی سلامتی و زندگی سرشار از عشق و محبت آرزومندم.


به آرزوهای قشنگتون برسین...

رویا

کربلای معلی

کربلا شهریست که چشم بسته هم می توان رفت؛ راهنما دستت را می گیرد.











تنهای جایی که دو دل می شوی!!!




سرمای پائیزی

سرمای هوای پائیزی که در جانم فرو می رود؛ بد جور دلم شور می زند. انگار چیزی را از دست داده ام.

فراموشی


چه می توان کرد؟

این روزها

کارمان شده

فراموشی !!!

نه از روی بی خیالی

چاره ای جز فراموشی لحظه های ناگزیر نیست.

کدام دل؟!!




دلمان خوش است که مینویسیم و دیگران میخوانند، و عده ای میگویند: آه چه زیبا!

و بعضی اشک میریزند و بعضی ها میخندند!

دلمان خوش است به دروغ هایی که از راست بودن قشنگترند…

به شاخه گلی دل میبندیم و با جمله ای دل میکنیم…

دلمان خوش میشود به برآوردن خواهشی و چشیدن لذتی!

و وقتی چیزی مطابق میل ما نبود چقدر راحت پشت پا میزنیم به همه چیز…

و چه ساده میشکنیم همه چیز را…

حتی دلی را…

دلمان خوش است… اما کدام دل!!!.؟؟؟



عید غدیر خم عید ولایت و ولایت مداری بر مبنای عدالت علی (ع) مبارک باد. 


بی شک اگر او زنده بود، عدالت همه گیر می شد. 











تعریف علی به گفت و کو ممکن نیست
گنجایش بحر در سبو ممکن نیست
اوصاف علی به هر زبان باید گفت
این ذکر به پیدا و نهان باید گفت
در جشن ولی عهدی مسعود علی
تبریک به صاحب الزمان باید گفت