رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

شب یلدا

 

شب یلدا بر همگان خوش!! 

 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین...

خوب مجابم نکردی

تقصیر توست خوب مجابم نکرده‌ای

یکبار بی‌بهانه جوابم نکرده‌ای 

تلواسه‌های غربت شب‌های گریه را

با لای لای زمزمه خوابم نکرده‌ای  

با گریه خاطرات تو را قاب بوده‌ام

مانند اشک، در خور قابم نکرده‌ای  

مست از غرور طعنه به اندوه دل زدی

اما چه سود؟ خوب خرابم نکرده‌ای!  

هر لحظه بغض فاصله‌ها را گریستم

با هرم عشق،  مذابم نکرده‌ای  

مانند کهنه کویری زحسرتم

هم بغض خیس سرابم نکرده‌ای  

دیریست در تسلسل این سایه‌های سرد

حتی چو سایه، حسابم نکرده‌ای 

باور نمی‌کنم که به پایان رسیده‌ام

تقصیر توست، خوب مجابم نکرده‌ای 

 

 

 

 

منبع: http://mgt.blogfa.com/

سخن روز

پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری ، آنست که بعداز هر زمین خوردنی برخیزی . (مهاتما گاندی)

مرگ نازلی

احمد شاملو،مرگ نازلی

 

«ــ نازلی! بهار خنده زد و ارغوان شکفت.
    در خانه، زیرِ پنجره گُل داد یاسِ پیر.
    دست از گمان بدار!
    با مرگِ نحس پنجه میفکن!
    بودن به از نبودشدن، خاصه در بهار...»


نازلی سخن نگفت
                        سرافراز
دندانِ خشم بر جگرِ خسته بست و رفت...
 

«ــ نازلی! سخن بگو!
    مرغِ سکوت، جوجه‌ی مرگی فجیع را
    در آشیان به بیضه نشسته‌ست!»
 
نازلی سخن نگفت؛
                        چو خورشید
از تیرگی برآمد و در خون نشست و رفت...
 

نازلی سخن نگفت
نازلی ستاره بود
یک دَم درین ظلام درخشید و جَست و رفت...
 
نازلی سخن نگفت
نازلی بنفشه بود
گُل داد و
          مژده داد: «زمستان شکست!»
                                               و
                                                 رفت...

من و دلبستگی

من که آخرش نفهمیدم!! تو دلبسته این حجم سرد شدی؟  

یا من سادگی کردم و دلبسته این پایان زود هنگام ... 

 

 

 

رویا

آدمی و تجربه

 

آدم از تلخی این تجربه ها می فهمد
که به زیبایی آیینه نباید دل بست

ناگزیرم که به این فاجعه اقرار کنم:
خوابهایی که ندیدم، به حقیقت پیوست
کاری از دستِ دلِ سوخته ام ساخته نیست
قسمتم در به دری بود- همین است که هست-
در دلم هرچه در و پنجره دیدم، بستم
راه را بر همه چیز و همه کس باید بست

خدا با صبر پیشه گان است...

ان ا... مع الصابرین ... 

 

 

من از این جمله که شارع مقدس فرموده اند، بهره ها بردم .میگین نه امتحان کنین!! اما با خلوص نیت... 

 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین... 

 

رویا

مسافر من

مسافر من 80 روز دیگه می یاد... 

 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین...

توکل پرندگان

((کاش توکل پرندگانم بودم، که تشنه برمی خیزند، گرسنه بال می زنند و سیر و سیراب به خواب می روند بی هیچ دغدغه فردا... ))