رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دل من

 

 

در دل من چیزی است

مثل یک بیشه نور

مثل خواب دم صبح

و چنان بی تابم

که دلم می خواهد

بدوم تا ته دشت

بروم تا سر کوه

دورها آوائی است که مرا می خواند....

 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین...

 

رویا

قافله عمر

 

 

این قافله عمر عجب می گذر د

در یاب دمی که با طرب می گذرد

 

ساقی غم فردای حریفان چه خوری

پیش آر پیاله را که شب می گذرد..

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین ...

 

رویا

فقط امروز



خشمگین نخواهم شد .

نگران نخواهم بود .

کارم را صادقانه انجام خواهم داد .

نسبت به اطرافیانم و نسبت به همه موجودات زنده مهربان خواهم بود .

برای همه عنایات و برکات خداوند سپاسگزار خواهم بود .


به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

کمی دلم گرفته است...






همیشه فاصله تان را با خوشبختی حفظ کنید!

ح-پ



به آرزوهای قشنگتون برسین...

برای همیشه ...

 

 

۲۷جولای ۲۰۰۷ ساعت ۱۲:۱۵ ظهر جمعه  به وقت ایران ...

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین...

رویا

romana





شمارش معکوس شروع شد...