رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

تکرار

 

 

ز غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد  

 

عجب از محبت من که در او اثر ندارد 

  

 

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد  

 

دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد.. 

نظرات 3 + ارسال نظر
آواره 1387,07,27 ساعت 19:12

سلام

من به احتمال قوی تا یک مدت دیگه به یک سفر میرم.یک سفر به اون طرف دنیا ولی مطمئن نیستم که منم مثل بقیه برای داشتن یک زندگی بهتر و رسیدن به رویاهام پا به این سفر بگذارم.فیلم اولژان(ulzhan) رو دیدی.اگه دیده باشی من همون شارل هستم ولی معلوم نیست تو این سفر با اولژان برخورد کنم یا نه!

باران 1387,07,27 ساعت 23:04

من فیلم را تا اخر ندیدم ایا وقتی شارل اواره اولژان را دیده حقیقت تلخ از دست دادن همسرش
را گفته یا نگفت اورا شیفته و شیدایی خود کرده و بعد..................... .

[ بدون نام ] 1387,07,28 ساعت 08:13

سلام
از وبلا زیبای شما دیدن ردم متشرم از اینه من را به وبلا خود دعوت ردین
موفق باشید
oceansimarain.blogsky

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد