رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

گریه های حوادث

 

به گریه های حوادث چو گل بخند

که گل بخندید بر هر چه ابر گریست

نظرات 1 + ارسال نظر
پر و ین م 1387,07,03 ساعت 01:42

امان از دین داران بی دین امان از بینایان کور دل امان از نامردمان روزگار از انهایی که نان دین را میخورند وخیانت به دین میکنند واتش به دامان نیکان میاندازند وچه راحت احساس وجدان میکنند خدایا تو میدانی که من در این شب قدر چه میگویم انکه دلشکسته مرا به درد اورد وروزم را تیره کرد ویگانه عزیز دلم را بدبخت کرد واینده او را شوم ساخت بدون انکه به سر نوشت او فکر کند خدایا در این شب قدر شب بنده وحق به عدل حکم فرما.

دوست عزیزم سلام

از اینکه به کلبه کوچک من سر زدی از شما ممنون.

ولی می خواهم کمی با تو سخن بگویم:

می دانی چیست؟ عیب ما آدمها این است که فکر می کنیم همیشه حق با ماست. همیشه ما درست می گوئیم و دیگران همیشه در اشتباهند.
می دانم به نام دین مقدس اسلام که ساده ترین و زیبا و اگر اغراق نباشد از بلیغ ترین ادیان است و بخدا خیلی مورد تحریف قرار گرفته است و به این مشکلی و گنگ که برخی از آن یاد می کنند نیست. آنقدر خدا در دین اسلام انسان را آزاد گذاشته است که اگر به ادیان دیگر سری بزنی هرگز به شیوایی دین اسلام نخواهد بود.
می دانم دلشکسته ای می دانم دل پری داری؟ اما توصیه من فقط صبر است. خداوند با صبر همه چیز را درست می کند. اندکی صبر سحر نزدیک است.. حساب آنان که در لباس دین هر چه به نفع خودشان است را بیان می کنند به خدا بسپار او خود می داند چگونه به مسلخ بکشاند .

به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد