رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

یک سخن

 

 

 چارلی چاپلین به دخترش:

 

 

تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را  برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن. قلبت را خالی نگه دار اگر هم یک روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد. به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم...

نظرات 4 + ارسال نظر

دوست عزیز با عرض سلام .
با پیشنهادی خدا پسندانه منتظر شمائیم.
قدمی رنجه کنید و ما را از حضور سبزتان بی نصیب مگذارید.
ویژه ماه مبارک رمضان ( لطفا پست آخر را حتما مطالعه کنید )
با تشکر

کوتاه . جالب . گویا
وقت کردی طرف منم بیا

دوست عزیز سلام
اولا
از اینکه به کلبه ام سرمیزنید خیلی خوشحالم
ثانیا
ازاینکه بنده را هم به جمع دوستانت پذیرفتی بیشترخوشحال شدم
ثالثا
اگه اجازه بدین میخواهم گهگاهی از رویاهای قشنگتون در وبلاگم استفاده کنم

ممنون التماس دعا

سلام .
واقعا نوشته جالبی بود . خیلی خوشم اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد