رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دوست داشتن

دوست داشتن مثل چسب زخم می مونه؛ اگر کنده شد، برای بار دوم هرگز نخواهد چسبید.

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی 1393,04,19 ساعت 22:45

دوست داشتن اصلا دو طرفه نیست ! دوست داشتن یه حس کاملا یه طرف است !

موافقم آقا مرتضی کم می نویسی چیزی شده . وبلاگتون خیلی وقته آپ نمی شه. ؟؟

سردرگم 1393,08,08 ساعت 00:24

سلام دلم گرفته بود اومدم بهت سر بزنم دیدم هوای دل تو هم ابریه ..........
اینروزها همش سردرگمم
انگار آینه دلم شکسته دیگه هیچ چیز رو خوب نمی‌بینم تو میگی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


یه دوست قدیمی

حسین 1393,09,04 ساعت 12:21

سلام ابجی رویا
خوبی
شمام مثل من دیگه حال وب نویسی نداری؟؟

سلام رویا خانم
خوبی؟ چ خبر؟
پرنده مهاجر رو امیدوارم به یاد بیارین!!

سردرگم 1393,11,19 ساعت 00:26

سلام خوبی رویا

اومدم حالتو بپرسم دیدم یه پست قدیمی رو گذاشتی ..............
حال من هنوزم ابریه

برام دعا کن

یه دوست قدیمی

دوست داشتن فقط رویاست

sara 1394,06,03 ساعت 16:37 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام دوست قدیمی خوبی؟
منو یادت میاد ؟
سارا هستم وبلاگ ( sky-2012.mihanblog.com )
یه مدت نبودم الان اومدم. امیدوارم منو یادت نرفته باشه.
اگر دوست داشتی آی دی لاینت یا تلگرامت بده تا اونجا اددت بکنم. چون وبلاگ کم میام.
تو نظرات وبلاگم آی دی بزار. مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد