رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دلمون


سلام به همه خوبان

بودن بعضی از آدمها در کنارمون نعمت بزرگیه. اون آدمها خانواده می تونن باشن یک دوست باشه و حتی یک دشمن. و درست زمانی که به آخر خط رسیدی دستت رو می گیرن. چشماتو رو هم می زاری و بلند داد می زنی خدایا!!!!!!!!!!!!!!!! مممممررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسی که اون در کنارمه چون تو خواستی.

خدایا در این روزهای پایانی که غم عزیزانم را بیادم می آورد و بعضی سنگین راه گلومو گرفته قسمت می دهم دلهامونو برای کسانی حفظ کن که همیشه در کنارمون هستند و پشتمون رو خالی نمی کنن عین خودت!!!!!!!!!!!!!


امروز در کمال ناباوری دستمو یک دوست قدیمی گرفت و تا راه خونه همش گریه کردم و مردمی که از کنارم رد می شدند فکر می کردن با همسرم یا کسی دعوا کردم دارم می رم خونه بابام !!!!!!!!!!خخخخخخخخخ

ولی قضیه چیز دیگری بود و از خدا بخاطر کمکی که کرد هزار بار شاکرم. خدایا این دوستان را از من مگیر.

نظرات 3 + ارسال نظر
گربه تنها 1392,12,24 ساعت 22:13

دوستان واقعی براستی خوبن ... من الان قهر رفتم خونه یکیشون

ali 1392,12,24 ساعت 22:23 http://ali1860.rozblog.com/

جالب بود

morteza 1393,01,18 ساعت 16:47

هیچ وقت فکـــرش رو نمیکردم که بودن یک دوست میتونه بقدری خوب باشه که براش گریه کنم .............

سلام.

بله درسته. برای دوست همه کار باید کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد