رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

عید سال 93 چیکاره ام؟

سلام به همه خوبان


راستش همش تو فکر عید امسال هستم. هر چند در سوگ عزیزانم عیدی نخواهیم داشت ولی عجیب قصد سفر کردم. در هر حال امکان سفر به تنهایی خیلی بالاست. راستش تنهایی خیلی جالبه و به من خیلی خوش می گذره. این که خودت تصمیم بگیری یهویی مسیر سفرتو عوض کنی و هر جا دوست داشتی توقف کنی و هر مدل غذا دوست داری بخوری به یک دنیا می ارزه. همیشه دلم می خواست فرزندی داشته باشم اما از آنجا که هم همسر و هم فرزندم رو با هم از دست دادم این این چیزها خیلی آزارم می ده. خدایا هر چی تو بخواهی همون قسمت ما آدمها کن. آمین.


در هر صورت عید امسال اگر خونه بمونم با دیوانگی از نوع دائم همراه خواهد بود. بنابراین اگر شده این شهرهای بغل گوش تهران سر می زنم. سال 92 سال زیاد جالبی برام نبود. ولی همین که درس تموم شد و مدارک رو روی هم انبار کردیم خودش کلیه.

اجالتا به آرزوهای قشنگتون برسین...

رویا

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1392,12,01 ساعت 11:08

بی معرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد