رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

خوشحالم


سلام به همه خوبان

 

خدایا !

خدایا خوشحالم . از اینکه زنده ام نفس می کشم و هنوز هم رشته ارتباطی من با تو قطع نشده .

خوشحالم که تا اینجا با من بودی و خواهی بود.

خوشحالم که نگران من هستی !!

خوشحالم که هنوز صدایم را می شنوی این یعنی من هنوز وقت دارم که زندگی کنم .

خوشحالم باز هم فرصتی دادی تا تو را صدا کن ؟!

با تو حرف بزنم از همه چیز از گذشته هایم از فردایی که نمی دانم چه بر من خواهد گذشت .

از روزهایی که خیلی دلتنگ می شوم .

از روزهایی که بال پرواز آرزو می کنم و پر می کشم به سویت .

خوشحالم که دلم برای تو تنگ می شود .

خیلی از این شبهای دلتنگیم با تو به گفتگو نشسته ام و سجده بر آستانت سائیده ام

با تو حرفها زده ام و گریسته ام

انگار روبرویم نشسته ای و مرا تماشا می کنی !!

انگار همیشه با منی همیشه احساس می کنم یکی دارد مرا نگاه می کند.

امروز دلتنگ تر از همیشه ام .. باز هم به قلب من سر بزن...



بنده کوچک تو .... رویا

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین 1392,11,28 ساعت 22:26

خدا این خوشحالی ها رو ازت نکیره ایشالله.خدا رو شکر دوباره روحیه ت خوب شده و مثل پست های هفته پیش غمگین نیستی.پس تا میتونی شاد باش

حسین 1392,11,28 ساعت 22:29

د این پستت که کاملا کپی بود از مطالب سالهای اول وبلاگ نویسی تها
همش که کپی بود خانمی!!!!!!!!!1

morteza 1392,11,29 ساعت 11:34

خوبه خدا باهات آشتیه /
توی خلوتی پر از همهمه ام که صدایی به صدا نمی رسه
اگه میتونی من رو دعا بکن که دست من به خدا نمی رسه

حسین 1392,11,29 ساعت 21:01

انتظار داشتم به نظراتم جواب بدی ولی بازم پیجوندی مثل اون شب که دیگه جواب سوالهام رو نفرستادی ابجیییییییی بدددددددددددددددددددددد

سلام داداش حسین
راستش بعضی چیزها گفتنی نیستند بنابراین سعی کن به مخاطبت گیر ندی!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد