رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

درد مبهم

می گویند اگر سفر کنی؛ خیلی چیزها را فراموش خواهی کرد. اما من رفتم و نتوانستم با تو نبودن را از یاد ببرم. من نیز معتقدم رفتن یه عاشق را عاشق تر می کند.

"سفر کردم
که از یادم بری
دیدم نمی شه
آخه عشق یه عاشق
با ندیدن کم نمی شه
غم دور از تو بودن
یه بی بال و پرم کردم
نرفت از یاد من عشق
سفر عاشق ترم کرد
"


یاد همه آنهایی که روزی در کنارمان نفس می کشیدند و اکنون باور نبودنشان درد مبهم است که برایش پاسخی نخواهی یافت

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
ممنون لینکمو عوض کردین
سفر فقط انسان رو از یک توهم بیرون میکنه
و به تجربیاتش می افزایه

[ بدون نام ] 1392,11,05 ساعت 11:04

عاشق نشو ای دل
عاشق شدن درده
می سوزی ای دل
این دنیا نامرده

.....

سفر خیلی موقع ها بد تره ! بخصوص تو مرد خاص شما ! شاید این سفر کردن هاتون مثل کربلا و مشهد رفتن ها براتون بیشتر عذاب آور شه و خاطرات و تجربه های قبلی رو براتون تجسم کنه !

مثل یه شمع میسوزی و آب میشی
اون پروانگی میکنه و پر میکشه
هر روز از غم دوریش عذاب می کشی
هر روز زندگیت از روز قبل بدتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد