رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

تاوان

مرا دچار احساسات نکن

از من دیگر گذشت التماس کنم ترا 

آخر پای تو تاوان تلخی داده ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی 1392,10,22 ساعت 09:45

خیلی ممنون !

سلام دوست خوبم
یکی از "با معرفتها(لینکهاتون) " هستم به اسم "سالهای انتظار" با ادرس "yelqa.blogsky.com"
lهدفم سر زدن بود و اینکه حالتونو بپرسم . خوب هستین ؟
بهم سرهم بزنید خوشحال میشم
من هر دفعه بهتون سر میزنم

پی نوشت: راستی اگه لطف کنید ادرسم رو هم اصلاح کنین ممنون میشم

سکوت سپید!!!!! 1392,10,27 ساعت 01:43

سلام رویا جان
خوشحالم که خوبی
خوشحالم که با پدرو مادر رفتی کربلا
خوشحالم که حال ایمانت از قدیمها بهتر و بهتر شده
از خوندن وبت و سفرت به کربلا آرامش گرفتم

یه دوست قدیمی که شاید فراموشش کرده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد