رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

روز تولد

تولد تولد تولدم مبارک!!!!!!!!!!!




نظرات 3 + ارسال نظر

هدیه روز تولدت از طرف من : دوستی
انشاا... تولدی دوباره داشته باشینو

مرتضی 1392,06,31 ساعت 11:29

تـــــــولدت مبارک .... امیدوارم دلتون هم شاد باشه !

روزی که تو آمدی
شعر نابی بودی
آفتاب و بهار با تو آمدند
روزی که آمدی
طوفان شد و پیکانی آتشین
در نقطه ای از جهان فرود آمد
و من با تو باور کردم
که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد !
تولدت مبارک

البته شهریور دارد تمام می شود .... اما قلب من هنوز از نبودنش تیر میکشد !

حسین 1392,07,01 ساعت 10:23 http://mbz-times.blogsky.com/

سلام ابجی رویای عزیز
تولدت مبااااااااااااااااااارک و ایشالله 120 سال عمر باعزت داشته باشی و خوشبخت باشی،برات ارزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد