رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

کنکور ارشد آزاد

سلام به همه خوبان


امروز ساعت 8 صبح واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد - کنکور داشتم. سوالات به نظرم بد نبود . ولی متون تخصصی کلا هیچی جواب ندادم.

خیلی خوابم گرفته بود بعد از امتحان. دو روز هم بود که گوش درد بدی گرفته بودم. از یک طرف بچه ها بهم زنگ می زدن بیا همدیگرو ببینیم تو دانشگاه. وای بدون ماشین اصلا قدم از قدم برنمی دارم.

کیفم اونقدر سنگین بود که دلم می خواست بزارمش وسط خیابون. چادر سرم بود اونم می خواستم بزار زمین فرار کنم. اونقدر خسته بود.

شب گذشته قطره گوش داخل گوشم ریخته بودم و اثرات آن صبح معلوم شده بود. به اندازه یک نعلبکی روی روسریم نقاشی شده بود. اوه اوه وسط امتحان هی گوشمو پاک می کردم.

خلاصه ساعت 10 کنکور تموم شد و به سمت خیابان انقلاب به راه افتادم. البته از آنجا که منزل ما غرب تهران بود و محل امتحان تقریبا جنوب تهران یاد حرف خواهرم افتادم که موقع تعیین حوزه این سنجش دارت می اندازه تا انتخاب کنه. آخه منی که تو غرب هستم سه ساعت زودتر باید راه بیفتم اونم تازه نیم ساعت قبل از شروع امتحان اونجا باشم. همه جا هم که طرحه.چه فکری کردین خدایشششششششششششش

خلاصه رسیدم پارکینگ کاوه. فقط و فقط می خواستم از شرش کیف و خوراکی و این وسایل خلاص بشم. اولین اقدام که چادرمو درآوردم. داشتم از گرما هلاک می شدم.

تقریبا خلوت بود و زودتر از اونی که فکر کنم به خونه رسیدم.

منو می گی نه ورداشتم و نه برداشتم گرفتم خوابیدم.. اصلا لباسامو نصفه نیمه درآوردم. انگار کوه کنده بودم. البته درگیر کردن ذهن و تفکر به یک مسئله همیشه خستگی بیشتری نسبت به جسم داره. داشتم می مردم. دیگه نمی دونم رفت و آمد چطوری بود تو  واحد من.

وقتی بیدار شدم ساعت سه و نیم رو گذشته بود. یعنی از 12 تا 3 خوابیدم بود. همه اومدن که منو بیدار کنن که ببرمشون پارک  سرخیابونمون.

نمی دونم شما هم اینطوری هستید یانه که دلتون می خواهد هر چی دم دستتون هست بزنید تو سر کسی که اومده و از خواب بیدارتون کرده !!!

به هر حال همه رفتن و من کمی غذا خوردم و دوباره ترجیح دادم بگیرم و بخوابم. ماشینمو برادرم جابجا کرده بود و سرکوچه بود. رفتم آوردمش در خونه .

بعد اومدم خوابیدم تا ساعت 7 شب.

الان هم در خدمت شما هستم.


به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد