رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

یک روز با دیوان عدالت اداری

دیروز رفتم برای تقدیم دادخواست در دیوان عدالت اداری.

مدارکم کامل بود و شک نداشتم که دادخواست به دلیل نقص در مدارک رد نخواهد شد.

وارد دیوان شدم. هیچکس نبود. یک سرباز درب ورودی بود. بازرسی خواهران کسی نبود که بازرسی کند. کم مانده بود سرباز از من بازرسی کند. فقط منتظر بود که اینو بگه و دیوان رو روی سرش خراب کنم. و بعدش اون رویی که خودمم هرگز ندیدم بالا بیاد.

به هر حال رد شدم. نه پذیرش می شد و نه کپی برابر اصل.

یک راست رفتم سمت باجه کپی برابر اصل. کارمند منو شناخت. گفت شما همون خانومی هستین که قبل از عید با رئیست اومده بودی و یکی از دارندگان امضاء نیومده بود و دادخواست تقدیم نکردید؟

به نگاهی به سرتا پاش انداختم و گفتم بله. اینم گواهی امضاء دارندگان امضاء و این هم نامه وکالت من.

نه ورداشت و گذاشت پرسید چقدر حقوق می گیری؟

منو می گی !!!!

راستش نمی دونم قیافه ام غلط انداز هم نیست که بگم چرا هر جا می رم خودمونی می شن و سیر تا پیاز زندگی آدم و بیوگرافی تون برای تکمیل اطلاعات نیاز دارند!!

یکی نیست بگه به کارت برس تو چکاره هستی آخه؟!!

بالاخره مجبور شدم اصل و کپی ها رو زیر هم قرار بدم و آقا زیاد زحمت نکشه برای برابر اصل کردنش.

راستش دفعه پیش که اومده بودم دیوان از این نقش تمبرها بود و نیازی به چسباندن تمبر نبود. حدود 32 برگ کپی برابر اصل داشتم که کارمند محترم 32 عدد تمبر داد دستم و گفت: خانم اونجا ابر خیس هست خودتان بچسبانید.

هیچی دیگه تمبرها رو چسباندم و مجددا سه دسته اصل و دو کپی آماده کردم. رفتم به سمت پذیرش دادخواست. حالا دیگه مردم یواش یواش اومده بودند.

کارمند محترم پذیرش بخودش زیاد زحمت نمی داد همه چیز آماده شده را در پوشه قرار می داد و می گفت به سلامت.

عجب این کارمندان دیوان زحمت می کشن. حیفه بخدا باید به طور شایسته و بایسته قدردانی بشه ازشون.

خانم شما کی هستید؟ گفتم من نماینده شرکت و کارشناس حقوقی هستم.

بالاخره سوالاتش تموم شد و جمله معروف به سلامت رو به زبون مبارک آورد.

خلاصه برگشتم به سمت کارخانه البته در راه سریهم به اداره کار و اموراجتماعی منطقه زدم و پرونده را بررسی کردم.

این هم از دیوان عدالت اداری که شش ماه دیگر اگر حوصله داشتند و صلاح دانستند دعوت می شوید.

شب هم دیدم رئیس ام اس ام اس زده و شماره پرونده را برایم ارسال کرد.


اجالتا به آرزوهای قشنگتون برسین...



رویا

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز 1392,01,08 ساعت 09:30 http://pesmal.net

سلام عزیز خوبی؟وبلاگ قشنگی داری دوست داری بازدید وبلاگت بره بالا؟دوست د اری بازدید کننده ثابت پیدا کنی؟بیا به این آدرس وبلاگت را ثبت کن مطمئن باش همه می بنند وبلاگت را

مهناز 1392,01,08 ساعت 10:13 http://pesmal.net

سلام خوبی؟وبلاگت را دیدم پست های جالب و قشنگی داری خیلی خوبه همینجوری ادامه بده تا به موفقیت برسی من میتونم بازم بهت سر بزنم؟بازدید سایت من بالاست بیا اونجا تبادل لینک کن تا از سایت منم بیان بهت سر بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد