رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

اولین برف پائیزی 91


سلام


چقدر زیباست این برف پائیزی. صبح که سوار ماشین شدم برف نم نم می بارید و نوید بارش طولانی را با خود به یدک می کشید.

نزدیک کارخانه که شدم برف دیگر امانش بریده بود. های های بارید.

ساعت اکنون 9/37 دقیقه به وقت تهران و هنوز برف در حال بارش است. محوطه کارخانه پوشیده از برف شده بود. دلم می خواست مثل کودکان محوطه را بدوم اما با خودم فکر کردم کارگران و مدیران می گوید" دیوانه شده"

ترجیح دادم از پنجره اتاقم که مشرف به بلوار زاگرس و محوطه بزرگ کارخانه بود به تماشا بنشینم.


یاد تمامی کسانی که اسیر خاک شده اند و ندیدن برف را تجربه می کند بخیر و روحشان شاد.


به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1391,09,30 ساعت 19:05 http://mbz-hr.blogsky.com/

سلام رویا خانم
حالتون چطوره؟؟امیدوارم که خوب و خوش باشید.
خیلی وقته که به وبت سر نزده بودم و بابتش شرمنده هستم
مزاحم شدم تا شب یلدا رو بهتون تبریک بگم و ایشالله شب خوبی در کنار خانواده محترم داشته باشید.به وبم سر بزنید لطفا.

حسین 1391,10,11 ساعت 15:57 http://mbz-bm.blogsky.com/

سلام رویا خانوم
شرمنده هر کاری کردم نشد برا پست بالایی تون نظر بزارم و خوواستم بگم که نوشته ی
خیلی زیبایی بود و از خوندنش لذت بردم.افرین
موفق باشی در امتحانات پایان ترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد