رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دنیای بی ارزش

چند وقت پیش یکی از دوستانم که مهندس عمران است بعد از چهار سال ایمیل زد.

برام جالب شد که تو این مدت بهش چی گذشته. بعد از کش و قوس بالاخره شماره تلفن دفتر جدیدشو برام ایمیل زد. حقیقتش تلفن منزلشو داشتم ولی چون متاهل بود و زن و بچه داشت نمی خواستم اینجوری مزاحمت ایجاد کتم. مهندس رامین مرد پر شور و تلاشی بود. یک دختر بسیار فهمیده که البته سال 87 فکر کنم شاید 6 سال داشت اما دختر بسیار با شخصیت و مستقلی بود.

خانومش که تازه یادم افتاد اسمش سیما بود زن بسیار روشنفکر بود. ابن خانواده وابستگی 100 بهم داشتند.

از اونجا که من و مهندس رامین چند صباحی همکار بودیم و در طی مدت دو ماه از روحیات هم با خبر شدیم البته این زمانی بود که من خوشبختانه ازدواج نکرده بود. با این حال آرزوهای مشترکی داشتیم. اسب و سواری کاری و خلبانی و ... که الان در حال حاضر طعم همه رو چشیدم و... زیاد بود مشترکاتمون.

تا اینکه من مجددا رفتم خبرنگار بنیاد .... شدم و پوشش خبری شدم.

تا گذشت و ازدواج من و یک سری مشکلاتی که برام رقم خود و الان نجات یافتم. گذشت و گذشت حدود دو هفته پیش زنگ زدم به مهندس رامین.

از هر دری سخن گفتیم.

مهندس رامین گفت که پسری دارد به نام امیرارسلان که فکر کنم 4 سالش باشد. اما متاسفانه همسرش دچار بیماری بدی شده است. مهندس می گفت : رویا بخاطر همسرم خونه امو فروختم و خیلی اتفاقات دیگه افتاد.

وقتی من از این سه چهار سال براش گفتم و از حوادثی که منو متحول کرده بود، تازه فهمید این خیلی نعمت بزرگیه که همسرت در کنارت باشه حتی اگر فقط سایه اش باشه.

براستی این دنیا اونقدر بی ارزش هست که اونایی که دوستشون داریم و دوستمون دارن رو قدر بدونیم.


به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی 1391,09,13 ساعت 19:40

قدرشناسی چیز خوبیه ولی آدم باید خیلی دید وسیعی داشته باشه ...

یکی از اساتید ما می گفت بهترین نعمتی که به انسان داده شده دسته .....

چه بسا دست نبود زندگی نبود ...

یکی دیگه می گفت عقل


اون یکی میگفت سلامتی ..


بچه ها میگن خانواده ....

رفیقا میگن دوست


و تو میگی کلا آدم های اطاف ما قدر بالایی دارن ....


ولی من هنوز آدم ناسپاسی هستم و نه از خدا لااقل از دنیا بخاطر این چیزایی که به من داده تشکر نمی کنم.

مرتضی 1391,09,13 ساعت 19:41 http://hoqooqi.blogsky.com

راستی خیلی مبهم مینویسی ...


یا نگو چیزی .. یا اگه میگی روشنگری کن !

محمد 1391,09,15 ساعت 15:47

سلام
وممنون از تبریک ولطف شما...

دنیا واقعا بی ارزش است..
زندگی ماآدمها قصه برگ وباد.......

بیاموزیم که پیوسته شادمان باشیم ، زیرا در شادمانی است که به خداوند نزدیکتر می شویم

http://bagheris90.blogsky.com/

موفق باشید



باسلام وبلاگ جالب وزیبای داری
دوست عزیز تا بحال به این فکر کردی که می تونی از وبلاگت درآمد داشته باشی
یه پیشنهاد که بابت هر بازدید از وبلاگت 2 تومان درآمد داشته باشی 2000تا بازدید در روز4000 تومان درامد
که همان روز می تونی برداشت کنی
به این آدرس برو
http://bux.tirage24.com/?r=963319040
وعضو شوبعد از عضویت به قسمت تالار گفتمان _مدیریت بخش پاپ آپ و در قسمت اعلام امادگی (روی گزینه پاسخ کلیک کن )آدرس وبلاگت بنویس کمتر 24 ساعت ثبت نام شما تکمیل میشه و می تونی ازهمان صفحه اول کد را دانلود ودر قالب وبلاگت قرار بدی و به ازای هر بازدید که میشه 2 تومان بگیری
فقط 10 دقیقه وقت بزار ضرر نمی کنی
البته این سایت از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز داره
که درهمون صفحه اول امکان بررسیش وجود دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد