رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

۲۷ تیر چه گذشت

سلام به همه خوبان  

 

 

دیروز ساعت 3 بعدازظهر از کارخانونه اومدم بیرون و رفتم به سمت مترو صادقیه. یه پارکینگ در پیت پیدا کردم و ماشینو پارک کردم. بعدش به سمت سربز رفتم قرارم با آقای وکیل ساعت 5 بعدازظهر بود. خلاصه دو پرونده رو گرفتم. آقای وکیل حرفای جالبی زد . در خصوص وکالت در امور حقوقی و کیفری گفت من فقط یکبار پرونده کیفری داشتم اون هم مورد خاصی نداشت بنابراین بهترین روش همون پرونده حقوقی اونهم شرکتی باشه.  

 

می خوام نامه از دانشگاه بگیرم و دادگاه سر بلوار منزلمون برم برای کارآموزی همین امروز نامه می زنم به دانشگاه هفته ای یکبار هم که برم کفایت می کنه و کلی تجربه بدست می یارم.  

 

ساعت 5.5 بود که از دفتر آقای وکیل اومدم بیرون. دلم برای پیاده روی تنگ شده بود. ماشین یعنی دردسر. نداشتنش بهتره از داشتنشه.  

 

ساعت 8 شب بود که به خونه رسیدم طبق معمول جا نداشتم که پارک کنم. باور کنید تا ساعت 11 شب این ماشین بدبخت رو چهار بار جابجا کردم. اونقدر عصبانی شدم که می خواستم بزازمش سر خیابون تا ببرنش.  

 

خلاصه با هزار بدبختی جا پیدا کردم و به خونه برگشتم.  

روز شنبه باید بر شهرستان آمل برای پیگیری یک پرونده. احتمالا صبح زود باید راه بیافتم که ساعت 9 یا 10 دادگاه آمل باشم.  

 

به هر حال روز ما هم اینجوری تموم شد. دیشب هم که با یکی ازدوستان بصورت لفظی دعوام شد چرا که منطق قبول نمی کنه و مدام به من میگه اخلاقتو عوض کن.. بعدش هم گوشی رو قطع کرد بسیار بی ادبانه.  عصبانیت خون منو به جوش آورد. حیف من ... 

 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین... 

 

 

رویا

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1391,04,28 ساعت 08:29

سلام
پستتون رو خوندم .شما میخوای وکیل شی؟؟دادگاه و جاهای دیگه؟؟پشتم میلرزه از این جاها ولی برای شما ارزوی موفقیت دارم
مواظب خودتون باشید .یا علی

سلام دوست من

اول اینکه ممنون به کلبه حقیرانه من سر زدین. دوم اینکه مگه وکالت بده؟!!
قرار نیست که همیشه برای امور کیفری و جنایت و قتل باشیم. امور دیگه هم هست. اینقدر هم نترس . بالاخره همه ما در دادگاه بزرگتری به نام "درمحضرخدا " خواهیم بود بنابراین بد نیست دادگاه کوچکی را تجربه کنیم.


به آرزوهای قشنگتون برسین..


رویا

امید 1391,04,28 ساعت 09:13 http://aryaye57.blogsky.com

سلام ...
از وبلاگت خوشم اومد .. ساده و ساده وساده می نویسی
. با تمام درونت این پیوند زیباییه .به من سری بزن شاید هم پیاله هم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد