رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

روستای رومشکان را دریابید

سلام به همه خوبان  

 

امروز قصد داشتم برم دانشگاه و جزوه هامو از دوستم بگیرم. یه اس ام اس دادم که من ساعت 2 انقلاب هستم. می دونین چی گفت: من بیمارستان 15 خرداد ورامین بستری هستم. مرخص شدم هر جا بخواهی برات می یارم.   

 

طاقت نیاوردم و بهش زنگ زدم. افسانه چرا بستری شدی؟ توضیح داد که مشکل کلیه دارد. برای لحظاتی در این دنیا نبودم. چرا افسانه؟؟ 

گفت: در شهرستان ما که رومشکان در ایلام قرار دارد آب شرب ما از چاههای نفتخیز ایلام است. و مردم این منطقه سالیان سال است که دچار بیماریهای کلیوی و دندان و ... شده اند.  

حسابی حالم گرفته شد. تو این مملکت کسانی هستند که میلیاردی خرج می کنند اونونت این بدبختها حتی یک دستگاه تصفیه خانگی ندارند که آب بخورند بقیه پیشکشان...  

 

از ایمیل دانشگاه متنی را برای وزارت نیرو و علی الخصوص وزیر نیرو زدم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. اگر جواب داد که چه بهتر اگر نه خبر رو در تمام خبرگزاری ها به چاپ می رسانم. احتمالا آقای وزیر هنوز ایمیل من نخونده اند. شاید هم چون 5 شنبه است و ممکنه تعطیل باشند و مشکلات مردم چندان اهمیتی ندارد مونده برای شنبه که اگر هم شنبه رو تعطیل نکنند ایمیل رو بعد از ... می گذارند کنار... 

 

 

من گفتنی ها رو گفتم آقای وزیر ... 

 

 

 رویا

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391,03,11 ساعت 12:50

تاسف من نمیدونم باعث خوب شدن دوستتون میشه یا نه ... دل مردم رومشکان رو ابراز نگرانی من شاد نمیکنه !

ولی خب به هر حال بشدت ناراحت شدم و حتما این موضوع رو در وبلاگم قرار میدهم !

مرتضی 1391,03,11 ساعت 12:52 http://hoqooqi.blogsky.com

تاسف من نمیدونم باعث خوب شدن دوستتون میشه یا نه ... دل مردم رومشکان رو ابراز نگرانی من شاد نمیکنه !

ولی خب به هر حال بشدت ناراحت شدم و حتما این موضوع رو در وبلاگم قرار میدهم !

به دوستتون سلام و ابراز احساس من رو برسونید .. ایدوارم هرچه زودتر حال خودشون و هم محلی هاشون خوب بشه

سلام دوست من

دو روز پیش دوستم از بیمارستان مرخص شده اما درد که تمومی نداره . اون هم درد کلیه.

به هر حال من خبر روی برای حداقل 10 خبرگزاری در ایران و چندین روزنامه در داخل ایران فرستادم . فعلا جوابی نیومده. آخه می دونین خودشون آب گوارا می نوشند و خبر از مردم بدبخت رومشکان و رومشکانها ندارند. اجرشون با امام حسین (ع)..



به آرزوهای قشنگتون برسین..


رویا

مرتضی 1391,03,16 ساعت 16:55

خواهش میکنم .. این کوچکترین کاری بوده که تونستم در حق دوستتون و هم محلی هاش بکنم ....

اما بیشتر از فقر بهداشت فقر فرهنگ و دینه که تو وجود مسئولین هست !

دوست من سلام

نامه کار خودشو کرد. بهم زنگ زدند.


مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد