رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دوم خرداد بر من چه می گذرد؟

سلام به همه خوبان  

 

حیفم اومد از امروز چیزی ننویسم.  

امروز دوم خرداد ماه و سالروز شهادت کسی که من خیلی نسبت بهش ارادت دارم. البته شما ها نمی شناسید اما خود من هم چند سالی هست که میشناسمش" شهید حسن همدانی نژاد " از شهدای خرداد یعنی مقاومت و ایثار در خرمشهر خونین. که در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.  

 

سوم خرداد سالروز عملیات آزادی سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس به همه آنها که جان و روحشان را در جهت مال و ناموس و ایران فدا نمودند مبارک.  

 

چند سال بود که تصمیم داشتم روز دوم خرداد یعنی سالروز شهادت شهید حسن همدانی نژاد به کازرون برم اما باز هم نشد. ای لعنت به این کار و زندگی که مجبوری به خاطرش از چیزهایی قشنگی که در گذشته رخ داده و عطر و بویش در آینده جاریست رو از دست بدی.  

 

به هر حال امروز و سوم خرداد متعلق به کسانی ست که مسجد جامع خرمشهر و از همه مهمتر شهر خرمشهر را بعد از 26 ماه که نیروهای عراقی در دست داشتند آزاد شود.  

 

یاد قسمتی از فیلم شهادت حسن افتاد که شهید محسن منصوریان بالای سر حسن شهادت را خواند: برادر پیروزیت مبارک! برادر شهادت مبارک!  

 

راستی اینهم اضافه کنم که شهید حسن همدانی نژاد در حال حاضر هیچ کس را در این دنیا ندارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد