رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

مذارکه داخلی یا خارجی؟!!

سلام  

 

امروز کارم با کشور روسیه و مذاکره با چند کشور روسی زبان خواهد بود البته اگر زبون فهم داشته باشند.  

اساسا من به شخصه می گم کار در کشور خودمون خیلی راحت تره اونقدر نوآوری و ابتکارات وجود داره که بعضی از ما حتی تو خواب هم اونو پیدا نمی کنیم. به نظر من مذاکره با شهرداری ها و فرمانداریها و وزراء خیلی راحتره تا با کشورهای دیگه تازه ارتباط بر قرار کنی و واسطه ها بریزند وسط.  

 

خلاصه امروز فکر می کنم کارم کمتره یعنی امور داخلی ندارم و طوماری از گزارش هفته که سپری شد چند روزی رئیس رو مشغول می کنه.  

 

 چندتا مشخصات فنی و تخصصی دارم که باید ترجمه بشه و ایمیل بشه. بعدش جمع بندی هفته که گذشت و رویا چطور بر مشکلاتش غلبه کرد داستان جدیدی تر رو رقم می زنه.  

 

 

اجالتا به آرزوهی قشنگتون برسین ... 

 

 

رویا  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد