رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

سال دردسرآفرین

سلام  

 

این هفته که رئیس نبود به تمام کارهای ناتمام شرکت رسیدگی کرد.  

گزارش مجوز تاسیسی معدن داران رو گرفتم. تمام اخبار پروژه های ملی رو چاپ کردم. گزارشات حقوقی و روند کارها رو بررسی کردم. جواب مشتریان داخلی و خارجی رو دادم. یک سری اطلاعات فنی جدید از رئیس هیئت مدیره شرکت یاد گرفتم و خلاصه حسابی سرمو مشغول کردم.  

آخر هفته هم کلاس دانشگاه داریم و از استراحت خبری نیست. استاد آقایی دوباره کلاس برامون گذاشته. بعدش هم دکتر هرندی.  

 

خلاصه امسال سال بسیار شلوغ و دردسر آفرینی برای منه. 

 

 

 

اجالتا به آرزوهای قشنگتون برسین... 

 

 

رویا

نظرات 3 + ارسال نظر

به این میگن ذوق و شوق وجدان کاری
آخه اگه رئیس ما یکروز نبود اداره می شد رقاص خونه بعضی ها بابا کرم می رقصیدند بعضی ها هم صبحانه کله پاچه می اوردن که بوش تمام ساختمان را می گرفت
ولی شما در نبودش کلی کار انجام می دهید

سلام

حق با شماست. من هم می تونستم راحت باشم و استراحت کنم.
با این حال رئیس ها بعد از اینکه از مسافرت برمی گردند دق و دلیشونو سر ما کارمندها خالی می کنن. ما هم گزارش کارامون تو دستمون میمونه اونوقت پی می بریم که کار کردن و نکردن برای این آقا فرقی نداره. اما بذار خیال ما و وجدان ما آسوده باشه اون هر چه می خواد فکر کنه.



مرسی که سر زدی


به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

سلام

موفق باشید و همیشه در اجرای عدالت و همراه عدالت بودن پابرجا

یاعلی

سلام

من تو زندگی ام سعی کردم جانبدار حق باشم و زیر بار ظلم و زور نمی رم. عدالت چیزی ست که به راحتی در اختیار ما گذاشته شده اما حفظ و نگهداری اش سخته که خیلی ها اونو با دنیا و جاه طلبی عوضش می کنن. بعد از مدتی که می گذره و دچار مشکل می شن باز هم پی نمی برن که منشاء این گرفتاری ها همون عدالتیه که لگد مالش کرده. جالبه بازم نمی فهمه میگه سرنوشته...



مرسی که سر زدی


به آرزوهای قشنگتون برسین...


ویا

سیتاک 1391,02,27 ساعت 09:13 http://sitaak.blogsky.com/

سلام
خواستم برای پست بالایی نظر بگذارم نشد . کد قطرات شبنم با فایرفاکس سازگار نیست و مشکل ساز است .

براتون آروزی موفقیت دارم .
سلامت و سعادتمند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد