رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

درد

ای کوه! تو فریاد من امروز شنیدی  

دردی است در این سینه که همزاد جهان است... 

 

ه.ا.

نظرات 3 + ارسال نظر

با امید به دفردا زندگی کن..
زیرا امید داروئی است که شفا نمیدهد ولی درد را قابل تحمل تر میکند..موفق باشید

موری 1390,05,24 ساعت 11:23 http://hoqooqi.blogsky.com

سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام رویا !٬٬٬٬٬


خوبی عزیز ؟!!

دلم برات یه ذره شده بود !


امیدوارم هر جا هستی خوش و سلامت باشی

موری 1390,07,21 ساعت 12:04

سسسسسسسسسسلام ! چطوری رویا جونم ؟ خوبی‌؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ خوشالم بازم گهگاه میای نت و گهگاه به منم سر میزنی و یادداشت میذاری !
من همیشه به یادت بودم !

البته اگه زیاد سر نمیزنم دلیل داشته ! واقعا سرم شولوغ بوده ! واسه ارشد پیام نور قبول شدم ولی بخاطر شهریه اش نرفتم و الان میخوام اماده شم برم خدمت !

تو چه میکنی ؟ شوهر کردی یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد