رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

بی خیال

 

آنکه می خندد هنوز خبر بد را نشنیده است... 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Amir 1389,10,12 ساعت 16:11

سلام- من نمیدونم درست اومدم یا نه ؟ امید وارم که درست اومده باشم آخه اسمت اینجا با اسم واقعی ات فرق داره !! به هر حال من در بلاگت یه دور زدم . راحت و قشنگ می نویسی . بهت تبریک میگم. بازم میام اینجا . الان باید برم کلاس.
به هر حال بعنوان یه ایرانی برات آرزوی موفقیت میکنم.گفتم یه ایرانی .! آخه من دلبستگی زیادی به سرزمین ماردی ام دارم.و حیف این همه بچه ها و استعدادهای سرشار که فعلا به هر دلیلی حال و هوای خوبی ندارن.آرزوی روزی را میکنم که همه با افتخار بگن " من ایرانی هستم " .
دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد