رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دلتنگی های ماندگار 2

باد از کنارم رد شد و خاکسترم ریخت
برداشت از من لایه لایه برد از اینجا
پس کو تاولهای من آتش فشانی است
که هی گدازه راه می افتد از آنها
من لذت یک درد زیبا را چشیدم
هر تاول زشتی که می آمد به دنیا
هر کودک دردی که با شیطانی خاص
از نردبان دنده هایم رفت بالا
چیزی شبیه سایه ای رنگی و کوچک
از پیله این شعر بیرون می زند تا
آن قابهای مشکی بر چسب دیوار
پروانه ای کامل شده پروانه ای با
دو تکه بال سوخته از آتش عشق  که باد می آید و هی خاکسترش را ... 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
وبساز 1389,06,21 ساعت 09:10 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

وبلاگ خوبی داری!

وبلاگ خوبی داری!

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ قشنگی داری
منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد