رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

سلامی دوباره

سلام به همه خوبان


انگار همین دیروز بود. 6 ماهه از ازدواجم میگذره اما انگار 6 ساله گذشته. من همیشه فکر می کردم ازدواج بزرگترین اشتباه زندگی آدمه ولی حالا دارم به این نتیجه می رسم که براستی ازدواج اشتباه محض تو زندگی آدمه. دوران مجردی بهتره. هر چند من از دوران مجردی استفاده بهینه کردم اما در دوران متاهلی چیزی دستگیرم نشد. افسوس که دیر فهمیدم.



به آرزوهای قشنگتون برسین...


رویا

نظرات 2 + ارسال نظر
رایان 1388,07,09 ساعت 16:44

ای وای

خدا بد نده. دلم می‌خواست اینجا ببینم کلی داری تعریف می‌کنی و از خوبی‌های ازدواج می‌نویسی. کلی بگی چقدر خوشحالی ازدواج کردی و چقدر خوبه همراه داشتن و ...

متاسف شدم. ولی ناامید نیستم.

امیدوارم که ناراحتی هات همش به خاطر عدم تفهیم اولیه‌تون باشه و به زودی قلق همدیگه رو دست بیارین و زندگی خوش و همدل و همراهی داشته باشین.
انشاالله همین طوری بشه که گفتم. آرزوی من یکی که خوشبختیته.
گل خدمت نو عروس گل.

رویا 1388,07,09 ساعت 20:43

پس ازدواج نکنیم دیگه؟
آره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد