رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

نفس های تو

خدا کند نفسش مست نسترن باشد

کسی که دوست ندارد کنار من باشد

چرا همیشه رگ سر نوشت زخمی من

تمام زندگی اش بال و پر زدن باشد

بگو کجا ببرم پاره های روحم را

کجاست آنکه بخواهد مرا بدن باشد

چه بی ملاحظه گردن به عاشقی داد م

به مسلخی که نباید سری به تن باشد

کلاف پیله به بازوی این پرنده ببند

که هم لباس رهایی و هم کفن باشد. 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
آیدا 1387,11,20 ساعت 14:56 http://ayneh68.blogsky.com

خیلی زیبا بود :)


سلام. وبت رو دیدم....... من هرروز به وبلاگت سر میزنم ... تو چرا سر نمیزنی ؟؟
بیا به وبلاگم.. یه مطلب توووپ گذاشتم.... پاییز در یک نگاه!!!!!
پاییز در یک نگاه!!!
پاییز از نظر ستاره*شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است.

حتما بیای و بخونی چون خیلی باحاله... عکس هم گذاشتم
در ضمن اگر نظر ندی کم لطفی شما رو نسبت به ما نشون میده... چون من هر 2 روز یک بای میام به وبت سر میزنم
اوکی ؟؟ نظر بدی

اینم آدرس پست پاییز دی یک نگاه:
http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx

سامان 1387,11,20 ساعت 16:23 http://dashmu.blogsky.com/

سلام

دعوت میکنم از دانلود بهترین ها دیدن کنید

علی 1387,11,20 ساعت 18:39 http://ندارم- شرمنده

زیبا و پر معنا بود.

گروه اکسیر 1387,11,21 ساعت 03:42 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از2 روز پیش راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و25 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

رایان 1387,11,22 ساعت 09:26


والا نمیتونم فضولی کنم ولی روز به روز تلختر مینویسین!
میشه بسه؟

بالای بلاگتون نیگاه کنین! رویاهای من!
رویا همیشه شیرینه نه تلخ!

شخصیتتون به نصیحت کردن نمیخوره
ولی حاجی یه تکون !

دوست داشتین تایید نکنین این کامنت رو.

الهه 1387,11,23 ساعت 10:14 http://www.sukut.blogsy.com

ایول خیلی با احساس بود خودت گفتی ؟
من نمی دونم چرا من از این ها بلد نیستم .خیلی خوبه که آدم حس ادبی داشته باشه .
منم به تازگی وب زدم خوشحال می شم بهم سر بزنی .راستی مایل به تبادل لینک هستی؟

رضا 1387,12,07 ساعت 21:39 http://www.rs.persainblog.ir

چه بی ملاحظه گردن به عاشقی دادم

به مسلخی که نباید سری به تن باشد
........................
زیبا بود و خوشحالم که بعد از مدتی پیدایت کردم

بی تودرتنهایی بزرگ خویش
آشیان می کنم
باسینه ای پراز فریاد وآه
می دانم
دراین گذرعمرم
صدهاخزان نوشیده ام
غریب
مثل نفس های گون درکویر
بی تو
درتنها ئیش آشیان می کند
تو
که با رقص ثانیه گرد شمع می گردی
وچشمانت گواهی تلاطم دریای
غروبت را برایم یاد آوری می کند
ومن درغربت ودور ازتو
با سینه ای پرازفریاد وآه.

رایان 1387,12,16 ساعت 09:43

اینجا کسی نیست‌؟

فرح 1388,01,07 ساعت 11:26

سلام
از اینکه قبول زحمت میکنی و وقت میذاری و خط خطی های منو میخونی یک دنیا سپاس . جا داره اول اومدن بهار رو بهت تبریک بگم و بعد هم برات ارزوی بهترین ها رو داشته باشم .
این بیت واقعا حرف دل خیلی هاست
بگو کجا ببرم پاره های روحم را
کجاست آنکه بخواهد مرا بدن باشد
ـــــــ-
امیدوارم به مراد دلت برسی . میبوسمت خانومی فعلا

سلام
خوب خیلی قشنگ بود مخصوصا این قسمتش
خدا کند نفسش مست نسترن باشد

کسی که دوست ندارد کنار من باشد
امیدوارم این طور بشه براتون

سلام دوست عزیز
بهارت مبارک
میدونی چند وقته بهم سر نزدی ؟؟؟‌
منتظرم
یا حق

رایان 1388,01,23 ساعت 20:11

چیزی شده که دیگه نمینویسین؟‌ نیستین ؟
هر چی هست خیر باشه انشالا.

سلام
وبلاگ جالب داری
اگه به من سر بزنی خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد