رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

سخن نغز

 

ما با گذشت زمان تغییر می کنیم. زمان وظیفه خود را شرافتمندانه انجام می دهد.

                                                  دیکنز

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر

دل من یه روز به دریا زد و رفت /خنده ای به رسم دنیا زد و رفت /زنده ها خیلی براش کهنه بودن /خودشو تو مرده ها جا زد و رفت /یهویی خسته شد و تنگ غروب /سنگ توی شیشه ی فردا زد و رفت/طفلکی تازکی آدم شده بود /به سرش هوای حوا زد و رفت = ؟؟؟

زمان اومد و شرافتمندانه یه تیکه از عمر من و تو رو کند و با خودش برد. دیگه هم پ س ن م ی د ه
ببینم تو هم تونستی از گذر شرافتمندانه زمان چیزی بکنی که حداقل یه خورده پیش خودت نگه داری؟

سلام
باید اعتراف کنم در انتخاب پست هات عالی کار میکنی

شاد باشی
س ا ج د

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد