رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

آنکه می گوید دوستت دارم...

سلام به همه خوبان

 

 

آنکه می گوید دوستت دارم

دل اندوهگین شبی است

که مهتاب را می جوید.

 

آنکه می گوید دوستت دارم

خنیانگر غمگینی است

که آوازش را از دست داده است...

 

احمد شاملو

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385,05,02 ساعت 18:06

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

زمان بس کند می گذرد برای انان که در انتظارند بس تند می گذرد برای انان که می ترسند بس طولانی است برای انان که در اندوهند و بس کوتاه برای انان که سر خوشند اما ابدیست برای انها که عاشقند .
دوست عزیز سلام
از اینکه با ما سر زدی ممنونم و خوشحال میشم باز هم با پیامهای زیبایت ما را در حریم سبز دوستی خودتان شریک کنید .
شاد باشید : مهدی و سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد